Verzendkosten

Voor digitale downloads rekenen wij geen verzend- en afhandelingskosten.

Brievenbuspakketjes Nederland: 3,95

Pakketpost Nederland: 5,95

Pakketpost België: 7,95

Pakketpost Duitsland: 7,95

Bestellingen via pakketpost vanaf 75 euro worden gratis verzonden en bestelling met brievenbuspost worden vanaf 50 euro gratis verzonden.

Kaarten en posters t/m A4 worden binnen Nederland verzonden met brievenbuspost. Posters groter dan A4 worden opgerold in een stevige kartonnen koker verzonden.

Post naar België en Duitsland geschiedt altijd via pakketpost.

Levertijden

Levering digitale producten DIY of niet personaliseerbaar

Bij online betalen ontvang je automatisch binnen enkele minuten na afronden van het bestelproces de link naar je te downloaden bestanden (check je spambox indien je geen mail ziet verschijnen). Het komt enkele keren voor dat de downloadlink vertraagd wordt verzonden of pas later wordt ontvangen binnen jouw mailsysteem. Mocht je na 1 uur nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op.

Bij vooraf overmaken ontvang je de link naar je bestand(en) nadat de betaling bij ons op de rekening zichtbaar is. We proberen dit binnen 24 uur af te handelen. Wil je het proces versnellen stuur dan even een berichtje zodra je het bedrag hebt overgemaakt.

Levering digitale producten via online editor bewerkt

Jouw gepersonaliseerde bestanden ontvang je binnen 24 uur via de mail.

Levering drukwerk

Drukwerk wordt op bestelling gemaakt en verzonden binnen 1-3 werkdagen na betaling. In de regel levert PostNL de dag erna. Hou er rekening mee dat brievenbuspakketjes niet overal dagelijks worden bezorgd. Post naar België en Duitsland kan iets langer duren.

Levering overige fysieke producten

Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Fysieke producten worden alleen verstuurd binnen Nederland, België en Duitsland.

Het is mogelijk om je pakketje te laten bezorgen op een ander adres, zoals op je werk. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres opgeven.

Na verzending van je bestelling ontvang je een email met track en trace code. Met deze code kun je het pakket volgen.

Wij hebben geen fysieke winkel. Het is niet mogelijk de bestelling af te halen.

Bestelling wijzigen, annuleren of retourneren

Heb je je bedacht of heb je een fout gemaakt in je bestelling? Neem dan direct contact met ons op via [email protected] o.v.v. het ordernummer (deze vind je in de e-mail die je hebt ontvangen na het plaatsen van de bestelling).

Bij producten gemaakt met onze online editor (digitaal en drukwerk): 

Je bent zelf verantwoordelijk voor het ontwerp dat je hebt gemaakt maar wij helpen je graag indien er toch iets gewijzigd moet worden. Blijkt na ontvangst van een digitaal bestand dat je een fout hebt gemaakt in het ontwerp of je wilt toch nog iets wijzigen, dan kun je een email sturen naar [email protected] en doorgeven wat er gewijzigd dient te worden. Wij kunnen het bestand dan kosteloos voor je aanpassen. Heb je gekozen voor drukwerk dan kunnen wij je bestand aanpassen zolang deze nog niet is doorgezet naar de drukker. Is deze al wel verstuurd dan zullen er extra kosten (minimale vergoeding) in rekening worden gebracht voor het opnieuw laten drukken.

Gepersonaliseerde producten of digitale producten vallen niet onder het retourrecht. Heb je echter een gepersonaliseerd product via de online editor besteld en heb je het digitale bestand nog niet ontvangen via de mail of is de bestelling nog niet in productie (naar de drukker) dan kan de bestelling nog kosteloos geannuleerd worden indien gewenst. Geef dit zo snel mogelijk door door een email te sturen naar [email protected]

Bij digitale downloads:

Wettelijk gezien is er geen retourrecht op digitaal verkregen producten. Print je Feestje streeft echter naar 100% tevreden klanten. Onze producten zijn van hoge kwaliteit maar mocht je toch niet tevreden zijn laat het ons weten. We helpen je graag verder zodat je wel tevreden bent. Lukt dat echt niet dan kun je in overleg je aankoopbedrag terugkrijgen.

Zolang je nog geen gebruik hebt gemaakt van de downloadlink (nog niet hebt geklikt op de link) dan is annulering van de aankoop met restitutie van aankoopbedrag nog mogelijk.

Combi-producten (fysiek en digitaal) retouren 

Wil je een combinatieproduct (bijvoorbeeld het escape-room pakket) retourneren dan geldt zowel het retourrecht van de digitale downloads en de fysieke producten. Dus heb je het draaiboek inmiddels gedownload dan wordt de waarde voor het draaiboek ingehouden op het te restitueren bedrag na retour sturen van de overige artikelen.

Overige fysieke producten

Bij de aankoop van fysieke producten (niet-gepersonaliseerde) kun je zonder opgaaf van reden de overeenkomst ontbinden binnen 14 dagen na ontvangst van de producten.

  • Maak binnen 14 dagen na ontvangst van de producten schriftelijk bekend dat je gebruik wilt maken van het retourrecht. Dit kan door een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierin: naam, adres, telefoonnummer, de producten waarvoor je de overeenkomst wenst te herroepen, de besteldatum, de ontvangstdatum, en bij voorkeur ook de reden maar deze laatste is niet verplicht.
  • Je ontvangt een bevestiging met daarin het adres waar de producten naar retour gestuurd kunnen worden. Stuur nooit de producten retour naar het adres vermeld op je pakket.
  • De producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst van onze bevestiging van de ontbinding van de overeenkomst teruggestuurd te worden.
  • Nadat wij de verklaring hebben ontvangen, de producten retour zijn bij ons of je hebt kunnen aantonen dat de producten zijn verstuurd zullen wij binnen 14 dagen het bedrag van je bestelling terugstorten. Indien je de volledige bestelling terugstuurt zullen wij het volledige orderbedrag (inclusief de verzendkosten) terugstorten. Bij niet volledige retouren worden verzendkosten niet teruggestort.

Hou rekening met:

  • De producten dienen nog in de originele verpakking te zitten. De producten mogen uit de verpakking worden gehaald ter beoordeling maar de verpakking mag niet beschadigd zijn.
  • De producten moeten compleet zijn en mogen niet beschadigd zijn.
  • De producten moeten goed verpakt worden zodat ze tijdens transport niet kunnen beschadigen. Producten die beschadigd zijn worden niet terug betaald.
  • De klant is verantwoordelijk voor het terugsturen. Wij adviseren daarom het pakket met track en trace te verzenden zodat bij verlies of beschadiging van het pakket een beroep gedaan kan worden op het vervoerbedrijf. Kun je na zoekraken van het pakket geen track en trace code overleggen dan kunnen wij niet overgaan tot terugbetaling van de retour gestuurde producten.
  • Kosten voor het terugsturen komen voor rekening van de klant.

Een beschadigd pakket ontvangen, fout in drukwerk of een andere klacht?

Komt een pakket/product beschadigd aan of is het drukwerk niet zoals jij deze besteld hebt of heb je een klacht over een product neem dan z.s.m. contact op via [email protected] . Stuur een foto mee van het beschadigde product of fout in drukwerk zodat wij kunnen zien wat er fout is gegaan. Er gelden in dit geval andere voorwaarden en garanties dan hierboven vermeld.